Your SEO optimized title
folder98 facebook

بازرگانی اسماعیلی

صادرات - واردات - امور گمرکی

اسلاید شو

نامه خرید و سفارش کالا کمتر از حداقل مقدار سفارش در مکاتبات بازرگانی

شرکت ها معمولا یک حداقل مقدار سفارش moq در تجارت خود لحاظ می کنند به این خاطر که سفارش کمتر از آن مقدار برایشان صرفه اقتصادی ندارد، شرکت ها به دنبال مشتریانی هستند که سفارشهای بزرگ داشته باشند یا در آینده سفارش بزرگ بدهند. بهترین دلیلی که خریدار می تواند برای خرید کمتر از حد تعیین شده بیاورد، این است که بگوید این سفارش آزمایشی است. آزمایشی بودن سفارش به این معناست که سفارش دهنده می خواهد کیفیت کالا ، قدرت خرید بازار، نیاز بازار ، جوانب امر مثل هزینه های ترخیص کالا ، شرایط ورود را مورد آزمون قرار  بدهد. در سفارش آزمایشی می توانیم از فروشنده  درخواست کنیم که قیمت را معادل سفارش بزرگ در نظر بگیرد.توجه کنید که حجم سفارشرا زیاد بزرگنمایی نکنید که اعتماد طرفین از بین برود.

SUB:TRIAL ORDER

You are kindly informed that, this is a trial order and further bulk orders will follow if our complete satisfaction is met in this trial order. Your kind attention to the above would be highly valued for our future mutual business relations.

انواع سفارش در مکاتبات بازرگانی خارجی

Bulk order: سفارش بزرگ ، برای کالاهای فله و بدون بسته بندی استفاده می شود.

Substantial order:سفارش اساسی ، به معنای سفارش بزرگ برای کالاهای مختلف است.

Considerable order: سفارش قابل  توجه، به معنای سفارش بزرگ و ارزشمند است.

Trial order: سفارش آزمایشی، به معنای نخستین سفارش برای آزمایش کیفیت و کشش بازار و .. می باشد و در صورت موفقیت آمیز بودن، سفارش های بزرگتری ارائه خواهد شد.

Conditional order: سفارش مشروط، به معنای سفارشی است که موکول به اتفاق افتادن یک یا چند شرط است . مثلا در صورت توان فروشنده در تحویل کالا در زمان تعیین شده ، معتبر خواهد بود . یا مثلا در صورت اعطا 5% تخفیف معتبر خواهد بود

Urgent order: سفارش فوری، کالای مورد معامله باید به سرعت و در یک بازه زمانی تعیین شده حمل و ارسال بشود. مثلا مثل کالاهایی که باید در نمایشگاه یا موارد فوری مبادله بشود.

سفارش واردات کالا

محاسبه هزینه واردات

محاسبه هزینه گمرک

محاسبه هزینه گمرکی

نمونه نامه

نمونه نامه گمرکی

هزینه ترخیص

هزینه صادرات کالا

هزینه گمرکی لوله upvc

17/06/12 موافقین ۰ مخالفین ۰
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
آپلود عکس

آپلود عکسابزار تلگرام برای وبلاگ

کد اخبار

ابزار وبمستر

آپلود عکسابزار متحرک ساختن عنوان وبلاگ

اسکرول بار